گردان امام علی (ع)

'قلاده های طلا' «بهایی» بودن شبکه من و تو را افشا کرد!

 واکنش جالب شبکه من وتو به اظهارات کارگردان قلاده های طلا؛ 

'قلاده های طلا' «بهایی» بودن شبکه من و تو را افشا کرد!
مجری شبکه من وتو در پاسخ به اظهارات کارگردان فیلم قلاده های طلا که بارها شبکه من و تو را یک شبکه بهایی نامید، با سکوت معنادار دربرابر این مطلب به
بهایی بودن این شبکه صحه گذاشت.

 به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، شبکه من و تو با پخش گوشه ای از اظهارات کارگردان فیلم قلاده های طلا که در مورد جوسازی های شبکه های ماهواره ای خصوصا شبکه من و تو علیه این فیلم صحبت می کرد، نسبت به سخنان وی، واکنش جالبی نشان داد. 
کارگردان فیلم قلاده های طلا در برنامه هفت شبکه 3 با اشاره به موضع گیری های چندی پیش شبکه من و تو علیه این فیلم که آن را تخیلی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خوانده بود گفت: «شبکه بهایی ها [شبکه من و تو] آن طرف نشسته اند و بدون اینکه فیلم را ببینند آن را تحلیل می کنند و حتی این فیلم را خیالی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران نامیده بودند.»
ابوالقاسم طالبی خطاب به عوامل شبکه من و تو افزود: «شما که فیلم را ندیدید! یکی از شما بلند شود و بیاید در همین وزارت اطلاعات فیلم را ببیند که آیا خیالی است یا نه؟!»
مجری شبکه من و تو پس از پخش این اظهارات درحالی که نمی توانست عصبانیت خود را از بی نتیجه ماندن جوسازی ای که این شبکه علیه این فیلم به پا کرده بود پنهان کند، در پاسخ به اظهارات کارگردان قلاده های طلا، باز هم با حمله به این فیلم آن را تخیلی ترین فیلم خواند و گفت: «ایشان اینقدر مهمان نواز است که ما را دعوت کردند وزارت اطلاعات که فیلم تخیلی را نگاه کنیم!»
اما درحالی که ابوالقاسم طالبی در فیلمی که "من و تو" از سخنانش در برنامه هفت پخش کرد هیچ نامی از شبکه "من و تو" نیاورده بود و فقط از شبکه ای با عنوان «شبکه بهایی ها» انتقاد کرده بود، معلوم نیست برچه اساسی مجری"من و تو" این سخنان را به خود گرفته و در صدد پاسخگویی برآمده است؟ آیا نام شبکه «من و تو» به نام «شبکه بهایی ها» تغییر یافته است؟ یا آنکه نام دیگر شبکه «من و تو»، «شبکه بهایی ها» است؟
جالب آنکه مجری «من و تو» در حالی به موشکافی سخنان طالبی می پرداخت که هیچ پاسخی به این سخنان ارائه نداد و حتی یک کلمه در رد اظهارات مکرر طالبی مبنی بر بهایی نامیدن "من و تو" نگفت و به عبارتی این مجری به بهایی بودن شبکه "من و تو" صحه گذاشت. 
ناگفته نماند رها اعتمادی یکی از مجریان مطرح این شبکه نیز در وب سایت شخصی اش یکی از سه شرط اصلی برای پذیرفته شدن به عنوان مجری در این شبکه را اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائیت عنوان کرده بود.
گفتنی است، شبکه من و تو همسو با رسانه های بیگانه برای تضعیف و تحریم و عدم فروش فیلم قلاده های طلا، تلاش های فراوانی را به انجام رساند که البته با استقبال خوب اقشار مختلف مردم از این فیلم و فروش قابل توجه آن در سینماها به نظر می رسد تلاش آنان به نتیجه ای نرسیده است. اما این شبکه با این برخوردهای تند و عصبی نشان داد که شعار همیشگی تحمل مخالف آنان چه قدر واقعیت دارد و من و تو در عمل به چه میزان به این شعار پایبند است.
شایان ذکر است، این مجری چندی پیش در اظهاراتی - که جام نیوز خبر آن را با عنوان "سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، داد شبکه «من و تو» را درآورد"- با اعتراف به اینکه فقط تبلیغات چند ثانیه ای فیلم قلاده های طلا (Gold collars) را دیده است، به نقد و تحلیل این فیلم پرداخت و آن را تخیلی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خواند!!





برچسب:,